Tulevaisuudessa netti on tärkeä väline taloyhtiöiden ja asumispalvelujen arvioinnissa. Silloin ei käytetä vain taloyhtiöiden omia sivustoja ns. "lauman omaa karsinaa", vaan sosiaalista mediaa laajemmin. Ja sosiaalinen media kertoo, miten taloyhtiöitä hoidetaan ja minne kannattaa muuttaa.
Taloyhtiöiden "sisäistä mielivaltaa” tulee ehdottomasti poistaa ja kehittää ihmisten yhteistyötä ja -henkeä, ettei talojen maine kärsi. Nykyisin monien seinien sisällä toimii suorastaan natsisaksalainen ylimielinen hallintotapa. Ne pesäkkeet pitää tuoda julkisuuteen, että asiat muuttuisivat. Eriarvoisuus talon sisällä on poistettava ja taattava oikeudet kaikille. Niin aktiivisuus ja osallistuminen yhteisiin asioihin paranee. Se pitäisi jokaisen taloyhtiön ottaa päätavoitteekseen. Se on minun sanomani tällä blogillani.
Yrittäjien suhtautuminen sosiaaliseen mediaan
Lehmätkin lentäis -blogi kirjoittaa siitä, miten yrittäjien tulisi suhtautua sosiaaliseen mediaan http://harto.wordpress.com/2011/03/03/yritys-ala-hanki-ikavyyksia-sosiaalisessa-mediassa/
Hänestä tutkintapyynnön teko saattaakin kääntyä tekijöitä vastaan?
- Miten yrityksen sitten kannattaisi suhtautua sosiaalisessa mediassa esitettyyn kritiikkiin? Yksinkertainen vastaus on, että hoitakaa asianne kuntoon ja asiakkaanne tyytyväisiksi, älkääkä hankkiko ehdoin tahdoin ikävyyksiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti